تسجيل الدخول
  • E
  • ع+
  • ع
  • ع-
  • E
  • ع+
  • ع
  • ع-
د. محمد بن موسى مساعد عميد كلية الاتصال الرتبة الأكاديميةأستاذ مشارك

التخصص

  • الإعلام الجديد ووسائل التواصل الاجتماعي

الاهتمامات البحثية

  • الإعلام الجديد ووسائل التواصل الاجتماعي، العلاقات العامة عبر الإنترنت، الصحافة الرقمية، الاتصال الدولي، تكنولوجيا المعلومات والاتصال.

إتصل

• Braun, S. Ben Moussa, M. et al. (forthcoming) Professional Identity Construction and Socialization Among Public Relations Students in United Arab Emirates. • Ben Moussa, M. & Seraphim, J. (forthcoming, 2018). Digital Gender Divides and E-Empowerment in the UAE: A Critical Perspective. The International Journal of Education and Development using Information and Communication Technology (IJEDICT)
• Douai, A & Ben Moussa, M. (2017) Mediated Identities and New Journalism in the Arab World. London, UK, Palgrave & McMillan. • Douai, A. & Ben Moussa, M. (2016), The Emerging “Alternative” Journalism Paradigm: Arab Journalists and Online News. Arab & Muslim Media Research, 9:2. • Ben Moussa, M. & Douai, A. (2014) ‘The Digital Transformation of Arab News: Is there a Future for Online News after the “Arab Spring”?’ Applied Journalism and Media Studies, 3(2):133-154. • Ben Moussa, M. (2013). ‘The democratic role of ICTs in developing countries: a bottom-up perspective’, in Anthony A. Olorunnisola and A. Douai (eds.) New Media Influence on Social and Political Change in Africa, pp. 218-244 Pen. US: IGI Global.
عودة إلى القائمة