تسجيل الدخول
Skip Navigation Links.
Expand عن الكليةعن الكلية
Expand الأقسامالأقسام
طاقم الكلية
Expand روابط هامةروابط هامة
Expand الاعلامالاعلام
د.محمد بن موسى عضو هيئة تدريسية الرتبة الأكاديميةأستاذ مشارك
محمد بن موسى

التخصص

  • الإعلام الجديد و وسائل التواصل الاجتماعي

الاهتمامات البحثية

  • الإعلام الجديد و وسائل التواصل الاجتماعي | العلاقات العامة عبر الإنترنت | الصحافة الرقمية | الاتصال الدولي | تكنولوجيا المعلومات والاتصال

إتصل

Digital literacy and misinformation during covid-19 pandemic Visual communication and public relations Multimodal critical discourse analysis and cross-cultural representation
Ben Moussa, M. and Benmessaoud, S. (2021) Public Relations Online Engagement as Discursive Practice: The case of Dubai Cares. Public Relations Inquiry, 10(1), 49-71. https://doi.org/10.1177/2046147X20979291 Ben Moussa, M., Benmessaoud, S., & Douai, A. (2020). Internet Memes as “Tactical” Social Action: A Multimodal Critical Discourse Analysis Approach. International Journal of Communication, 14, 21. https://ijoc.org/index.php/ijoc/article/view/14534 Douai, A. and Ben Moussa, M. (2020). Internet and social media in Morocco. In N. Miller & N. Miladi (Eds) Routledge Handbook of Arab Media. Routledge. Al Jazat, N. and Ben Moussa, M. (2020). Understanding Online Selfie Behaviors and Perceptions Among Emirati Youth. American Communication Journal, 22(2). 2 http://www.ac-journal.org/ Ben Moussa, M. (2019) Rap it Up, Share it Up: Identity Politics of youth “social” movement in Moroccan online rap music. New Media & Society, 21(5), pp. 1043–1064. https://doi.org/10.1177/1461444818821356. Braun, S., Ben Moussa, M., Dafri, W., & Stranjančević, A. (2019). Socialization and the construction of a professional identity among public relations students in United Arab Emirates. In Mafaldo Carmo (Ed.), Education applications & developments IV (pp. 15-24). Lisbon, Portugal: InScience Press. SBN-13: 978-989-54312-3-6
عودة إلى القائمة