• قضايا معاصرة في القانونين الجوي الفضائي

    المزيد
  • مهرجان كلنا نقرأ

    المزيد
  • جائزة "أبدع"

    المزيد
  • السعادة لذوي الإعاقة في التعليم

    المزيد
  • مؤتمر الشارقة الدولي الثاني في الاقتصاد الاسلامي

    المزيد
  • برنامج تاريخ الفن ودراسات المتاحف

    المزيد
  • مؤتمر الشارقة الدولي الأول لذوي الإعاقة

    المزيد
  • إطلاق صندوق الأفكار والابتكار

    المزيد
  • برنامج الدبلوم المهني في التدريس

    المزيد
Departments
dasdasd
asd
d
asa
a
sda
dadasdadas
Using the Content Editor Web Part in SharePoint
This tutorial is also available as a downloadable pdf.

The Content Editor Web Part in SharePoint allows you to add formatted text, tables, hyperlinks, and images to a Web Part Page. You can do this by using the Rich Text Editor(for individuals unfamiliar with HTML), Source Editor (for individuals who know HTML syntax), or Content Link (which allows you to link to existing content using hyperlinks, i.e. http://).

Note: The Content Editor Web Part is not designed to connect to a website nor does it accept the HTML <FORM> element. If you need to connect a Web Part to a website or add a <FORM> element, consider using the Page Viewer Web Part.

Ways you can use the Content Editor Web Part
The Content Editor Web Part can sasaS your SharePoint page more visually appealing and add emphasis by utilizing headings, images, and explanatory content. Use it to add the following:

  • An introductory, formatted paragraph to a page.
  • A table of instructions to explain a chart on your page.
  • A set of hyperlinks that link to additional information.
Accessing the Content Editor Web Part
To create something with a Content Editor Web part on your SharePoint web page, first check the page out. Then follow these steps:

  1. On your page, click Site Actions, and then click Edit Page.
  2. In the area where you want to add the Content Editor Web Part, click Add a Web Part(this is often located at the bottom of the page by default).
  3. sdflsdkfjkjksd
  4. sdfkl;f
  5. sdfsjdfklsdf
  6. sdfl;ksdjfklsd


  

No.

Project Title

Source of FundsAmount of FundsPeriod
FromTo
1

 

 

    
2

 

 

    
3

 

 

    
الرقمالمعيارمن حيثالوزن
أولا مشكلة البحث وأهداف المشروع
  1. هل تم تحديد مشكلة البحث بوضوح و مدى مساهمتها في ميدان المعرفة؟
  2.  هل اهداف المشروع تتناول مشكله البحث و قابلة للتحقيق؟
15
ثانياالنتائج المتوقعة من المشروعالنشر  المتوقع من كتب ، فصول في كتب محكمة، أوراق بحثية في مجلات محكمة ، مؤتمرات ، او براءات اختراع ، برمجيات ، منتجات ، أعمال إبداعية ،  و غير ذلك20
ثالثاأهمية المشروع
  1. الإضافة الى المعرفة
  2. المساهمه في خدمة المجتمع
  3. احتمالية الابتكار و الحصول على منتج تجاري
15
رابعاالمنهجية
  1. هل الإطار المفاهيمي ، والتصميم ، والأساليب ، والتحليلات المستخدمة في المشروع على نحو مقبول و مناسب ؟
  2. هل المنهجية المستخدمة مناسبة لأهداف المشروع؟
  3. هل مقدمي المشروع على وعي بالمشاكل المحتمل وقوعها أثناء إجراء المشروع، و توجد لديهم خطة بديلة
15
خامساالباحث/ الباحثون
  1. السجل البحثي للباحث/ للباحثين
  2.  تكامل الخبرات لفريق البحث في مجال المشروع.
20
سادساالخطه الزمنيههل الخطة الزمنية المقترحة مناسبة لتحقيق اهداف المشروع؟ 5
سابعاالميزانية
  1. مدى ملائمة بنود الميزانية مع المشروع؟
  2. هل يوجد دعم خارجي للمشروع؟
10
المجموع100


test

  • Please note the following:

    1. Admission periods for the Fall Semester 2014/2015 :

      Early Admission: Starting from April 27, 2014 until May 28, 2014.
      ddad
    2. sd
    3. asd
    4. asd
    5. asdassdasdadas

    6. Regular Admission: Starting from June 29, 2014 until August 6, 2014
    7. Seats for some academic programs are limited, so please confirm your admission by paying the program reservation fee of AED3000 within three (3) days from receipt of this letter, if you didn't pay in the specified period, kindly contact with the admission department.
      This amount will be paid toward your first tuition installment and is non-refundable in the case that you do not enroll or withdraw from the University. Please note that priority is given to those who reserve a place in UOS programs early.
    8. Academic guidance and Course registration for new students are from 31 August 2014 till 4th September 2014. Classes for the Fall Semester (2014/2015) begin on 7th September 2014. ( Students are not allowed to register for their courses or apply for an ID card before submitting all required documents.)
    9. To view exam dates, please click the following link:
      http://www.sharjah.ac.ae/en/about/offices/officesadmin/dass/depts/adm/ug/dates-deadlines/Pages/default.aspx
    10.  For the early admission: Please note that paying a reservation fees doesn't  guarantee a final acceptance to the university. It consider as a conditional acceptance based on Your expected grades and university of sharjah standards & regulations. You are requested to provide your final results no later than 13/7/2014. your final acceptance will be based upon your actual grades that you will be submitted to the admission office.
    11. To pay reservation Fees , Please click on the link below :

      XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    12. To check your application status and continue , Please click the below mentioned link:
      http://app.sharjah.ac.ae/epayment/StdAcsRegister/stdstatuscheck.aspx

       

      Wishing you much success!
      Sincerely,
    University of Sharjah
    Admissions Department
    P. O. Box 27272 Sharjah
    United Arab Emirates
    Tel: +97165050735 ,Fax: +97165053717
    Email: oadmin@sharjah.ac.ae